Négy új Renault Master rugózásának erősítése egy délelőtt alatt

Négy új Renault Master rugózásának erősítése egy délelőtt alatt

Egy partnerünk újonnan vásárolt Renault Master flottája 4 járművével érkezett hozzánk rugózásuk erősítésére. 

Négy új Renault Master rugóerősítés egy délelőtt alatt, lehetséges ez?


A rövid válasz, igen. De nézzük mi is történt pontosan. Novemberben négy vadonatúj Renault Master hoztak a hátsó rugózás megerősítésére. Ügyfelünk, aki nemzetközi fuvarozással foglalkozik, a MAXI-LOAD® segédrugót választotta, mert a légurgóval szemben termékünk:

- Ez egy hosszú élettartamú,

- Karbantartás mentes megoldás,

- Nem durran ki,

- Nem ereszt,

- Nem kell foglalkozni a levegő nyomásával.

Melyiket éri meg választani?


- A légrugó ára és az engedélyezési költségei magasabbak, így azt nem szoktuk javasolni, csak speciális esetekben.

- A laprugó erősítéssel szembeni előnye, hogy a jármű üres állapotában nem keményíti a rugózást, így a jármű hátulja üresen nem pattog.

- A fenti kettő termék típussal szemben a MAXI-LOAD® segédrugó szett gyorsan beszerelhető.

A segédrugó szett gyors beszerelhetőségének köszönhetően már délelőtt készen volt a flotta. Az első autó 7:30-ra jött és 8:30-kor már indulhatott is tovább Olaszországba. További jó hírrel is szolgáltunk partnerünknek, 5 év garanciát vállalunk a MAXI-LOAD® segédrugó szettekre. Természetesen ez az Ön járművére is vonatkozik!


Bizonytalan, hogy mit válasszon? Keressen bennünket bizalommal!

 

      
 

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog